Drukwerk bestellen

BESTELLEN
Persoonlijke intake
Een bestelling voor flyers, brochures, visitekaartjes of ander drukwerk begint met een inventarisatie van jouw wensen. Dit kan plaatsvinden in een persoonlijk gesprek op locatie of telefonisch plaatsvinden. Afhankelijk van de complexiteit van de opdracht.

Offerte
Naar aanleiding van de inventarisatie maak ik een offerte voor vervaardiging van het gewenste drukwerk. Als de offerte akkoord is, ga ik aan de slag met het ontwerp van het drukwerk.

Digitale proef
Je ontvangt een digitale proef van het drukwerk waarop je jouw aanpassingen kunt doorgeven. Na het doorvoeren van jouw wijzigingen ontvang je nog een proef. Na akkoord van de laatste digitale proef gaat het naar de drukker.

LEVERING & VERZENDING
Wat is de levertijd van drukwerk?
De levertijd voor drukwerk is wisselend en wordt daarom altijd samen met jou afgestemd. Er wordt te allen tijde gestreefd naar levering op het door jou gewenste moment.

Hoe wordt het drukwerk verzonden?
Het drukwerk wordt direct vanaf de drukker met een pakketdienst verzonden naar het door jou opgegeven adres.

BETALING
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Jouw bestelling kan je betalen door bankoverschrijving van het factuurbedrag.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Zodra er akkoord is op de offerte, wordt de eerste aanvangsfactuur (50% van totaalbedrag) digitaal (PDF) naar je gemaild. Na akkoord op de laatste drukproef ontvang je een factuur voor het resterende bedrag. Je ontvangt de facturen uitsluitend digitaal.

Wanneer moet ik het drukwerk betalen?
Tenzij anders overeengekomen, wordt de aanvangsfactuur direct na akkoord op de offerte voldaan. Na akkoord op de laatste digitale drukproef en vóór levering van het drukwerk dient het volledige bedrag te zijn betaald. Nadat de betaling is ontvangen wordt het pas gedrukt.

ANNULEREN & RETOURNEREN
Kan ik drukwerk retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om drukwerk te retourneren. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op drukwerk omdat dit maatwerk is.

back to top

Wenskaarten bestellen

Een wenskaart of uitnodiging bestellen is heel eenvoudig. In drie simpele stappen heb jij een gepersonaliseerde kaart online gemaakt en per post verstuurd.

Stap 1: Kaart kiezen
Maak een keuze uit de ruime collectie kaarten van Tallies Greets.

Stap 2: Kaart maken
Maak je kaart geheel in eigen stijl met verschillende lettertypes, versieringen en eigen foto’s.

Stap 3: Kaart versturen
Laat je kaart direct versturen of bestel een pakketje kaarten met enveloppen om zelf te versturen.

Betaling
Betalen van een wenskaart gaat via Ideal.
Voor de uitgebreide uitleg verwijs ik je graag door naar www.talliesgreets.nl. Hier vind je antwoord op de meest voorkomende vragen.

back to top

Afscheidskaart bestellen

BESTELLEN
Hoe bestel ik een afscheidskaart?
Een afscheidskaartje bestellen is heel eenvoudig. Kies een kaart uit de COLLECTIE van de AFSCHEIDSKAARTEN. Klik op het betreffende kaartje en vervolgens op de knop BESTEL. Je komt dan namelijk in het BESTELFORMULIER terecht. Hier kun je jouw NAW-gegevens invullen en de teksten die je op je kaartje wil hebben. Er zijn drie verschillende vakken voor de tekst, namelijk voor de voorkant, binnenkant links en binnenkant rechts. Als je de tekst goed gecontroleerd hebt, klik je op de knop VERZENDEN.
Jouw bericht komt dan bij mij terecht. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even de gegevens met je door. Tevens stem ik het aantal kaarten en evenloppen persoonlijk met je af. Daarna ontvangt een (digitale) proef (PDF) zodat je op je gemak de puntjes op de ‘i’ kan zetten.

Wat gebeurt er als een bestelling geplaatst heb?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je bestelling. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even samen met jou je bestelling door. Als alles duidelijk is, ga ik aan de slag met het ontwerp van jouw kaart. Binnen een paar dagen ontvang je een digitale proef (PDF) per e-mail.

Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen?
Een foutje is snel gemaakt, maar dat is geen punt. Bel dan even naar 06-19618861 of stuur een mail naar info@talliescreation.nl. Dan komen we er wel uit. Je ontvangt ook altijd nog een digitale proef waarop je wijzigingen kunt doorvoeren.

Ik heb een betelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen!
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact (06-19618861) op.

Ik heb te weinig kaartjes besteld!
Oeps, dat is niet fijn als je kaartjes tekort komt. Als je extra kaartjes nodig hebt, bel dan zo snel mogelijk naar 06-19618861 of stuur een email naar info@talliescreation.nl. Als de kaartjes al zijn gedrukt, moet je helaas een nieuwe bestelling plaatsen en ook contact met ons opnemen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?
In principe gaan alle bestellingen van de vaste collectie via de website. Maar in geval van een afscheidskaart is het handig als je belt naar 06-19618861 of mailt naar info@talliescreation.nl.

LAY-OUT VAN DE KAARJTES
Waar komt mijn tekst op het kaartje?
Na je bestelling ontvang je binnen 2 werkdagen een digitale drukproef (PDF) per e-mail. Wijzigingen op deze proef kun je doorgeven en dan ontvangt je weer een nieuwe proef. De kaartjes worden pas gedrukt nadat alles naar wens is!

Welke tekst kan ik aanpassen op de kaart?
In principe kun je alle teksten op de kaartjes aanpassen. Als je aangeeft wat je wensen zijn dan maken we er samen een mooie en passende kaart van.

Kan ik de kaart in een andere kleur bestellen?
Ja, dat kan! De collectiekaartjes zijn zoals ze op de website staan afgebeeld. Ik maak de kaartjes uiteraard graag zodanig dat jij er helemaal tevreden over bent. Tekstuele wijzigingen zijn bij de prijs inbegrepen. Als er veranderingen in het ontwerp nodig zijn, mail dan je wensen even door naar info@talliescreation.nl. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.

LEVERING EN VERZENDING
Wat is de levertijd van afscheidskaartjes?
Als ik de alle gegevens ontvangen heb op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 10:00 uur ’s ochtends ontvangen, dan kunnen de kaartjes binnen 24 uur geleverd worden. Mocht ik dit in het weekend ontvangen, dan worden de kaarten maandag geleverd.

Worden er enveloppen bij de kaartjes geleverd?
Ja, alle kaartjes worden standaard geleverd met witte bijpassende enveloppen.

Hoe worden de kaartjes verzonden?
Afscheidskaartjes worden direct vanaf de drukker met een pakketdienst verzonden naar het door jou opgegeven adres.

BETALING
Wat kost een kaartje?
Op de prijzen-pagina staat een overzicht van alle kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Jouw bestelling kan je betalen door een bankoverschrijving van het factuurbedrag vóórafgaand aan de levering van de kaartjes. Binnenkort kun je via de site ook met iDEAL (vooraf) betalen.

Kan ik via iDeal betalen?
Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk, maar er wordt hard aan gewerkt om dat mogelijk te maken. Tot die tijd, nog even via een bankoverschrijving.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Zodra er akkoord is op de digitale drukproef, wordt de factuur digitaal (PDF) naar je gemaild.

Wanneer moet ik de kaartjes betalen?
Tenzij anders overeengekomen, worden facturen voor kaartjes vooraf betaald. Nadat de betaling is ontvangen worden de kaartjes gedrukt.

ANNULEREN EN RETOURNEREN
Kan ik afscheidskaartjes retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om afscheidskaartjes te retourneren. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op afscheidskaartjes omdat deze helemaal op maat gemaakt zijn.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, je kan een bestelling annuleren, totdat ik een akkoord heb ontvangen op de laatste digitale drukproef. Hiervoor wordt wel 25 euro in rekening gebracht. Daarnaast kunnen de kosten die al zijn gemaakt bij de drukker niet meer worden teruggedraaid en derhalve worden deze ook doorbelast.
 Stuur in geval van annulering een mail naar info@talliescreation.nl.

back to top

Trouwkaarten bestellen

BESTELLEN
Hoe bestel ik een trouwkaart?
Een trouwkaart bestellen is heel eenvoudig. Kies een trouwkaart uit de COLLECTIE van de TROUWKAARTEN. Klik op de betreffende kaart en vervolgens op de knop BESTEL. Je komt dan in het BESTELFORMULIER terecht. Hier kun je jouw NAW-gegevens invullen en de teksten die je op jouw kaart wil hebben. Er zijn drie verschillende vakken voor de tekst, namelijk voor de voorkant, binnenkant links en binnenkant rechts. Als je de tekst goed gecontroleerd hebt, klik je op de knop VERZENDEN.
Jouw bericht komt dan bij mij terecht. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even de gegevens met je door. Tevens stem ik het aantal kaarten en evenloppen persoonlijk met je af. Daarna ontvang je een (digitale) proef (PDF) zodat je op je gemak de puntjes op de ‘i’ kan zetten.

Wat gebeurt er als een bestelling geplaatst heb?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je bestelling. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even samen met jou je bestelling door. Als alles duidelijk is, ga ik aan de slag met het ontwerp van jouw trouwkaart. Binnen een paar dagen ontvang je een digitale proef (PDF) per e-mail.

Kan ik een proefdruk bestellen?
Het is natuurlijk leuk om alvast te weten hoe je kaart er precies uit gaat zien. Als het ontwerp helemaal naar wens is en op maat gemaakt met jouw gegevens, dan kan je een proefdruk aanvragen. Je kunt dit al meteen aangeven als we je bestelling doornemen of anders kan je een email sturen naar info@talliescreation.nl of bellen met 06-19618861.

Moet ik betalen voor een proefdruk?

In principe ontvang je de proefdruk gratis. Echter als de bestelling niet doorgaat, dan wordt er 15 euro in rekening gebracht i.v.m. opstartkosten van de drukker.

Zijn de kleuren op het scherm hetzelfde als op het kaartje?

De kleuren op het scherm kunnen afwijken van de kleuren van het kaartje. Het is daarom wel handig om een proefdruk aan te vragen, zodat je de kwaliteit en kleuren al vooraf kunt beoordelen. Dit voorkomt verrassingen.

Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen
Een foutje is snel gemaakt, maar dat is geen enkel punt. Bel wel even naar 06-19618861 of stuur een mail naar info@talliescreation.nl. Dan komen we er wel uit. Je ontvangt ook altijd nog een digitale proef waarop je wijzigingen kunt doorvoeren.

Ik heb een betelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen!
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact (06-19618861) op.

Ik heb te weinig trouwkaarten besteld!
Oeps, dat is niet leuk als je kaarten tekort komt. Als je extra kaarten nodig hebt, bel dan zo snel mogelijk naar 06-19618861 of stuur een email naar info@talliescreation.nl. Als de kaartjes al zijn gedrukt, moet je helaas een nieuwe bestelling plaatsen en ook contact opnemen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?
In principe gaan alle bestellingen van de vaste collectie via de website. Maar als je aanvullende wensen hebt, kan je altijd bellen naar 06-19618861 of mailen naar info@talliescreation.nl.

Wanneer kan ik het beste een trouwkaart bestellen?
Trouwkaarten horen ongeveer zes weken voor de trouwdag op de mat te liggen bij de genodigden. Het is dus handig om een paar weken voordat je de kaarten wil verzenden, de bestelling al te plaatsen. Dan hebben we namelijk voldoende tijd om de kaart helemaal te maken zoals jij het wil en heb je alle tijd om ze te voorzien van adressen en op de post te doen.

DE TROUWKAARTEN
Waar komt mijn tekst op de trouwkaart?
Na je bestelling ontvang je binnen 2 werkdagen een digitale drukproef (PDF) per e-mail. Wijzigingen op deze proef kun je doorgeven en dan ontvangt je weer een nieuwe proef. De kaarten worden pas gedrukt als alles naar wens is!

Welke tekst kan ik aanpassen op de trouwkaart?
In principe kun je alle teksten op de trouwkaarten aanpassen. Als je aangeeft wat je wensen zijn dan maken we er samen een geweldige aankondiging van jouw trouwdag van.

Kan ik de trouwkaart in een andere kleur bestellen?

Ja, dat kan! De collectiekaarten zijn zoals ze op de website staan afgebeeld. Ik maak de kaarten uiteraard graag zodanig dat jij er helemaal blij van wordt. Tekstuele wijzigingen zijn bij de prijs inbegrepen. Als er veranderingen in het ontwerp nodig zijn, mail dan je wensen even door naar info@talliescreation.nl. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.

LEVERING & VERZENDING
Wat is de levertijd van trouwkaarten?
Als ik het akkoord heb ontvangen op de laatste drukproef, dan kunnen de kaartens in principe binnen 3 werkdagen geleverd worden.

Worden er enveloppen bij de trouwkaarten geleverd?
Ja, alle trouwkaarten worden standaard geleverd met witte bijpassende enveloppen.

Hoe worden de trouwkaarten verzonden?
De trouwkaarten met enveloppen worden direct vanaf de drukker met een pakketdienst verzonden naar het door jou opgegeven adres.

BETALING
Wat kost een trouwkaart?
Op de prijzen-pagina staat een overzicht van alle kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Jouw bestelling kan je betalen door bankoverschrijving van het factuurbedrag vóórafgaand aan de levering van de kaarjtes. Binnenkort kun je via de site ook met iDEAL (vooraf) betalen.

Kan ik via iDEAL betalen?
Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk, maar er wordt hard aan gewerkt om dat mogelijk te maken. Tot die tijd, nog even via een bankoverschrijving.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Zodra er akkoord is op de digitale drukproef, wordt de factuur digitaal (PDF) naar je gemaild.

Wanneer moet ik de trouwkaarten betalen?
De trouwkaarten dienen vooraf betaald te worden. Echter de kaarten worden pas gedrukt nadat het volledige bedrag is voldaan.

ANNULEREN & RETOURNEREN
Kan ik trouwkaarten retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om trouwkaarten te retourneren. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op trouwkaarten omdat deze helemaal op jou afgestemd zijn.

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het drukwerk!
Tallies Creation werkt samen met gerenommeerde drukkerijen en doet er alles aan om kaarten van hoge kwaliteit te leveren. Daarom leveren we een proefdruk van de trouwkaart zodat je de kwaliteit van het drukwerk vooraf al kan beoordelen. Echter als er een productiefoutje is opgetreden, neem dan zo snel mogelijk contact op. Verstuur in dit geval de kaarten nog niet!

Klachten

Het is belangrijk voor Tallies Creation dat de kwaliteit en service optimaal is. Daarom vind ik het prettig als je een klacht kenbaar maakt, zodat we naar een oplossing toe kunnen werken. Mochten de kaartjes onverhoopt beschadigd zijn, geef dit dan zo spoedig mogelijk door. Liefst met een foto van de beschadiging. Ik neem dan contact op met de drukkerij en zorg voor een passende oplossing.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, je kan een bestelling annuleren, totdat ik een akkoord heb ontvangen op de laatste digitale drukproef. Hiervoor wordt wel 25 euro in rekening gebracht. Daarnaast kunnen de kosten die al zijn gemaakt bij de drukker niet meer worden teruggedraaid en derhalve worden deze ook doorbelast.
 Stuur hiervoor een mail naar info@talliescreation.nl.

back to top

Geboortekaartjes bestellen

BESTELLEN
Hoe bestel ik een geboortekaart?
Een geboortekaartje bestellen is heel eenvoudig. Kies een geboortekaart uit de COLLECTIE van de GEBOORTEKAARTEN. Klik op het betreffende kaartje en vervolgens op de knop BESTEL. Je komt dan namelijk in het BESTELFORMULIER terecht. Hier kun je jouw NAW-gegevens invullen en de teksten die je op je kaartje wil hebben. Er zijn drie verschillende vakken voor de tekst, namelijk voor de voorkant, binnenkant links en binnenkant rechts. Als je de tekst goed gecontroleerd hebt, klik je op de knop VERZENDEN.
Jouw bericht komt dan bij mij terecht. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even de gegevens met je door. Tevens stem ik het aantal kaarten en evenloppen persoonlijk met je af. Daarna ontvangt een (digitale) proef (PDF) zodat je op je gemak de puntjes op de ‘i’ kan zetten.

Ik weet nog niet of het een jongen of een meisje is
Is het nog een verrassing of het een jongen of meisje is. Dan maak ik 2 kaarten voor je op. De bestelprocedure doe je voor 1 één van beide kaartjes. Vermeld in het tekstvak bij ‘opmerkingen’ dat je nog niet weet of het een jongen of meisje wordt.

Wat gebeurt er als een bestelling geplaatst heb?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je bestelling. Ik neem binnen een (werk)dag contact met je op en loop nog even samen met jou je bestelling door. Als alles duidelijk is, ga ik aan de slag met het ontwerp van jouw geboortekaart. Binnen een paar dagen ontvang je een digitale proef (PDF) per e-mail.

Kan ik een proefdruk bestellen?
Het is natuurlijk leuk om alvast te weten hoe je kaartje er precies uit gaat zien. Als het ontwerp helemaal naar wens is en op maat gemaakt met jouw gegevens, dan kan je een proefdruk aanvragen. Je kunt dit al meteen aangeven als we je bestelling doornemen of anders kan je een email sturen naar info@talliescreation.nl of bellen met 06-19618861.

Moet ik betalen voor een proefdruk?
In principe ontvang je de proefdruk gratis. Echter als de bestelling niet doorgaat, dan wordt er 15 euro in rekening gebracht i.v.m. opstartkosten van de drukker.

Zijn de kleuren op het scherm hetzelfde als op het kaartje?
De kleuren op het scherm kunnen afwijken van de kleuren van het kaartje. Het is daarom wel handig om een proefdruk aan te vragen, zodat je de kwaliteit en kleuren al vooraf kunt beoordelen. Dit voorkomt verrassingen.

Wat moet ik doen als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen?
Een foutje is snel gemaakt, maar dat is geen punt. Bel wel even naar 06-19618861 of stuur een mail naar info@talliescreation.nl. Dan komen we er wel uit. Je ontvangt ook altijd nog een digitale proef waarop je wijzigingen kunt doorvoeren.

Ik heb een betelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen!
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact (06-19618861) op.

Ik heb te weinig geboortekaartjes besteld!
Oeps, dat is niet leuk als je kaartjes tekort komt. Als je extra kaartjes nodig hebt, bel dan zo snel mogelijk naar 06-19618861 of stuur een email naar info@talliescreation.nl. Als de kaartjes al zijn gedrukt, moet je helaas een nieuwe bestelling plaatsen en ook contact met ons opnemen.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?
In principe gaan alle bestellingen van de vaste collectie via de website. Maar als je aanvullende wensen hebt, kan je altijd bellen naar 06-19618861 of mailen naar info@talliescreation.nl.

Wanneer kan ik het beste een geboortekaartje bestellen?
Wij adviseren de bestelling van je geboortekaarte ruim voor de uitgerekende datum te doen. Dan hebben we namelijk voldoende tijd om de kaart helemaal te maken zoals jij het wil.

LAY-OUT VAN DE GEBOORTEKAARJTES
Waar komt mijn tekst op het geboortekaartje?
Na je bestelling ontvang je binnen 2 werkdagen een digitale drukproef (PDF) per e-mail. Wijzigingen op deze proef kun je doorgeven en dan ontvangt je weer een nieuwe proef. De kaartjes worden pas gedrukt nadat alles naar wens is!

Welke tekst kan ik aanpassen op de geboortekaart?
In principe kun je alle teksten op onze geboortekaartjes aanpassen. Als je aangeeft wat je wensen zijn dan maken we er samen een super leuke kaart van.

Kan ik de geboortekaart in een andere kleur bestellen?
Ja, dat kan! De collectiekaartjes zijn zoals ze op de website staan afgebeeld. Ik maak de kaartjes uiteraard graag zodanig dat jij er helemaal blij van wordt. Tekstuele wijzigingen zijn bij de prijs inbegrepen. Als er veranderingen in het ontwerp nodig zijn, mail dan je wensen even door naar info@talliescreation.nl. Dan gaan we samen kijken naar een passende oplossing.

LEVERING EN VERZENDING
Wat is de levertijd van geboortekaartjes?
Als ik de laatste gegevens van je kindje op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bij voorkeur vóór 09:00 uur ’s ochtends heb ontvangen, dan kunnen de kaartjes binnen 1-3 dagen geleverd worden. Mocht je kindje op zaterdag of zondag worden geboren, dan heb je de geboortekaartjes dinsdag in huis. De levertijd hangt af van hoe laat de laatste gegevens worden doorgegeven en hoe laat de definitieve proefdruk wordt goedgekeurd. 

Worden er enveloppen bij de geboortekaartjes geleverd?
Ja, alle geboortekaartjes worden standaard geleverd met witte bijpassende enveloppen.

Kan ik de enveloppen al wat eerder ontvangen?
Ja, geen probleem om de enveloppen alvast wat eerder naar je toe te sturen. Kun jij alvast aan de slag met het schrijven van adressen. De enveloppen worden via PostNL verzonden.

Hoe worden de geboortekaartjes verzonden?
De geboortekaartjes worden direct vanaf de drukker met een pakketdienst verzonden naar het door jou opgegeven adres.

BETALING
Wanneer moet ik de geboortekaartjes betalen?
De geboortekaartjes dienen vooraf betaald te worden. Eventueel is er de mogelijkheid om 50% vooraf te betalen en 50% zodra het kindje is geboren. Echter de kaarten worden pas gedrukt nadat het volledige bedrag is voldaan.

Wat kost een geboortekaartje?
Op de prijzen-pagina staat een overzicht van alle kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Jouw bestelling kan je op betalen door een bankoverschrijving van het factuurbedrag vóórafgaand aan de levering van de kaartjes.

Kan ik via iDeal betalen?
Op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk, maar er wordt hard aan gewerkt om dat mogelijk te maken. Tot die tijd, nog even via een bankoverschrijving.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Zodra er akkoord is op de digitale drukproef, wordt de factuur digitaal (PDF) naar je gemaild.

HOERA JE KINDJE IS GEBOREN!
Hoe moet ik de laatste gegevens doorgeven!
Je kindje is geboren, dus tijd voor de finishing touch van je kaartje! Mail bij voorkeur voor 9:00 uur ’s ochtends de juiste gegevens naar info@talliescreation.nl. Je kaartje wordt zo snel mogelijk aangepast je ontvangt dan nog een laatste digitale proef (PDF) per mail zodat je alles nog kan checken. Als het in orde is, stuur je dat ter bevestiging per mail retour. Pas na jouw goedkeuring van deze laatste digitale proef (PDF) worden de kaarten gedrukt.

Is Tallies Creation in het weekend bereikbaar?
In het weekend is Tallies Creation vaak bereikbaar, echter niet altijd. Daarom is het handig om per mail of sms de geboorte van je kindje door te geven. Ik ga er dan maandagochtend direct mee aan de slag. De drukkerij is echter wel gesloten in het weekend.

Mijn kindje is geboren, maar ik heb nog geen kaart besteld!
Je kan de gewenste geboortekaart via de reguliere bestelmethode bestellen. Maar als je even belt naar 06-19618861 of mailt naar info@talliescreation.nl, dan kun je laten weten dat jouw kindje er al is. Ik zal er dan alles aan doen om dezelfde dag nog een digitale proef toe te sturen.

ANNULEREN EN RETOURNEREN
Kan ik geboortekaartjes retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om geboortekaartjes te retourneren. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op geboortekaartjes omdat deze helemaal op jou afgestemd zijn.

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het drukwerk!
Tallies Creation werkt samen met gerenommeerde drukkerijen en doet er alles aan om kaartjes van hoge kwaliteit te leveren. Daarom leveren we een proefdruk van de geboortekaarjtes zodat je de kwaliteit van het drukwerk vooraf al kan beoordelen. Echter als er een productiefoutje is opgetreden, neem dan zo snel mogelijk contact op. Verstuur in dit geval de kaartjes nog niet!

Klachten
Het is belangrijk voor Tallies Creation dat de kwaliteit en service optimaal is. Daarom vind ik het prettig als je een klacht kenbaar maakt, zodat we naar een oplossing toe kunnen werken. Mochten de kaartjes onverhoopt beschadigd zijn, geef dit dan zo spoedig mogelijk door. Liefst met een foto van de beschadiging. Ik neem dan contact op met de drukkerij en zorg voor een passende oplossing.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, je kan een bestelling annuleren, totdat ik een akkoord heb ontvangen op de laatste digitale drukproef (de pdf die je ontvangt nadat je kindje is geboren). Hiervoor wordt wel 25 euro in rekening gebracht. Daarnaast kunnen de kosten die al zijn gemaakt bij de drukker niet meer worden teruggedraaid en derhalve worden deze ook doorbelast.
Indien er onverhoopt iets mis gaat tijdens de laatste fase van de zwangerschap of tijdens de bevalling, kun je uiteraard de bestelling annuleren. In dit geval zullen er geen kosten in rekening worden gebracht.
Stuur hiervoor een mail naar info@talliescreation.nl.

back to top

Algemene Voorwaarden Tallies Creation

ALGEMENE VOORWAARDEN TALLIES CREATION

Begripsbepalingen
1.1       Opdrachtnemer: de natuurlijke of rechtspersoon die aan opdrachtnemer opdracht heeft gegeven tot het verrichten van werkzaamheden.
1.2       Opdrachtnemer: Tallies Creation, gevestigd aan de Koningin Emmakade 188 te Den Haag.
1.3       Werkzaamheden: alle werkzaamheden waartoe opdracht is gegeven of die door opdrachtnemer uit anderen hoofde worden verricht dan wel behoren te worden verricht, al het voorgaande in de ruimste zin van het woord en in ieder geval omvattend de werkzaamheden als vermeld in de opdrachtbevestiging.

Overeenkomst, offerte en bevestiging
2.1       Deze algemene voorwaarden zijn, met uitsluiting van inkoop of andere voorwaarden van de opdrachtgever, van toepassing op de totstandkoming, de inhoud en de nakoming van alle tussen de opdrachtgever en de opdrachtnemer gesloten overeenkomsten. Eventuele algemene voorwaarden van opdrachtgever binden opdrachtnemer niet.
2.2       Offertes zijn vrijblijvend en zijn 1 maand geldig. Prijsopgaven kunnen wijzigingen ondergaan door een onvoorziene verandering in de werkzaamheden. Prijzen zijn exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege. Genoemde tarieven en aanbiedingen gelden niet automatisch voor toekomstige opdrachten.
2.3       Opdrachten dienen door de opdrachtgever schriftelijk te worden bevestigd. Indien de opdrachtgever dit nalaat, maar er desondanks mee instemt dat de opdrachtnemer een aanvang met het uitvoeren van de opdracht maakt, dan zal de inhoud van de offerte als overeengekomen gelden. Nadere mondelinge afspraken en bedingen binden de opdrachtnemer eerst nadat deze schriftelijk door de opdrachtnemer zijn bevestigd.

De uitvoering van de overeenkomst
3.1       De opdrachtnemer zal zich inspannen de opdracht zorgvuldig en onafhankelijk uit te voeren, de belangen van de opdrachtgever naar beste weten te behartigen en te streven naar een voor de opdrachtgever bruikbaar resultaat. Voor zover noodzakelijk zal de opdrachtnemer de opdrachtgever op de hoogte houden van de voortgang van de werkzaamheden.
3.2       De opdrachtgever is gehouden al datgene te doen, wat redelijkerwijs nodig of wenselijk is om een tijdige en juiste levering door de opdrachtnemer mogelijk te maken, zulks in het bijzonder door het tijdig (laten) aanleveren van volledige, deugdelijke en duidelijke gegevens of materialen.
3.3       Een door de opdrachtnemer opgegeven termijn voor het volbrengen van het ontwerp heeft een indicatieve strekking, tenzij uit de aard of de inhoud van de overeenkomst anders blijkt. De opdrachtgever dient de opdrachtnemer in het geval van overschrijding van de opgegeven termijn schriftelijk in gebreke te stellen.
3.4       Tenzij anders is overeengekomen behoren het uitvoeren van tests, het aanvragen van vergunningen en het beoordelen of instructies van de opdrachtgever voldoen aan wettelijke of kwaliteitsnormen, niet tot de opdracht van de opdrachtnemer.
3.5       Alvorens tot productie, verveelvoudiging of openbaarmaking wordt overgegaan dienen partijen elkaar in de gelegenheid te stellen de laatste modellen, prototypes of proeven van het ontwerp te controleren en goed te keuren. Indien de opdrachtnemer, al dan niet in naam van de opdrachtgever, opdrachten of aanwijzingen aan productiebedrijven of andere derden zal geven, dan dient de opdrachtgever op verzoek van de opdrachtnemer zijn hierboven genoemde goedkeuring schriftelijk te bevestigen.
3.6       Klachten dienen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen tien werkdagen na afronding van de opdracht, schriftelijk aan de opdrachtnemer te worden meegedeeld, bij gebreke waarvan de opdrachtgever wordt geacht het resultaat van de opdracht volledig te hebben aanvaard.

Inschakelen van derden
4.1       Tenzij anders overeengekomen, worden opdrachten aan derden, in het kader van de totstandkoming van het ontwerp, door of namens de opdrachtgever verstrekt. Op verzoek van de opdrachtgever kan de opdrachtnemer, voor rekening en risico van de opdrachtgever, als gemachtigde optreden. Partijen kunnen hiervoor een nader overeen te komen vergoeding afspreken.
4.2    Indien de opdrachtnemer op verzoek van de opdrachtgever een begroting voor kosten van derden opstelt, dan zal deze begroting slechts een indicatieve strekking hebben. Desgewenst kan de opdrachtnemer namens de opdrachtgever offertes aanvragen.
4.3    Indien bij de uitvoering van de opdracht de opdrachtnemer volgens uitdrukkelijke afspraak voor eigen rekening en risico goederen of diensten van derden betrekt, waarna deze goederen of diensten worden doorgegeven aan de opdrachtgever, dan zullen de bepalingen uit de algemene voorwaarden van de toeleverancier met betrekking tot de kwaliteit, kwantiteit, hoedanigheid en levering van deze goederen of diensten ook gelden jegens de opdrachtgever.

Gebruik en licentie
5.1    Wanneer de opdrachtgever volledig voldoet aan zijn verplichtingen ingevolge de overeenkomst met de opdrachtnemer, verkrijgt hij een exclusieve licentie tot het gebruik van het ontwerp voorzover dit betreft het recht van openbaarmaking en verveelvoudiging overeenkomstig de bij de opdracht overeengekomen bestemming. Zijn er over de bestemming geen afspraken gemaakt, dan blijft de licentieverlening beperkt tot dat gebruik van het ontwerp, waarvoor op het moment van het verstrekken van de opdracht vaststaande voornemens bestonden. Deze voornemens dienen aantoonbaar voor het sluiten van de overeenkomst aan de opdrachtnemer bekend te zijn gemaakt.
5.2    De opdrachtnemer heeft met inachtneming van de belangen van de opdrachtgever, de vrijheid om het ontwerp te gebruiken voor zijn eigen publiciteit of promotie.

Honorarium en bijkomende kosten
6.1    Naast het overeengekomen honorarium komen ook de kosten, die de opdrachtnemer voor de uitvoering van de opdracht maakt, voor vergoeding in aanmerking.
6.2    Indien de opdrachtnemer door het niet tijdig of niet aanleveren van volledige, deugdelijke en duidelijke gegevens/materialen of door een gewijzigde hetzij onjuiste opdracht of briefing genoodzaakt is meer of andere werkzaamheden te verrichten, dienen deze werkzaamheden apart te worden gehonoreerd, op basis van de gebruikelijk door de opdrachtnemer gehanteerde honorariumtarieven.

Betaling
7.1       Betaling van de prijs en de overige krachtens de overeenkomst door opdrachtgever verschuldigde bedragen dient vooraf, naar aanleiding van factuur of bij aflevering plaats te vinden, tenzij de opdrachtnemer schriftelijk uitdrukkelijk met een andere betalingstermijn heeft ingestemd.
7.2       Opdrachtgever gaat akkoord met het uitsluitend ontvangen van een factuur van de leverancier per email als PDF-bestand
7.3       Indien na het verstrijken van de op factuur vermelde betalingstermijn door de opdrachtnemer nog geen (volledige) betaling is ontvangen, is de opdrachtgever in verzuim en is hij rente verschuldigd gelijk aan de wettelijke rente.
Alle door de opdrachtnemer gemaakte kosten, zoals proceskosten en buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten, daaronder begrepen de kosten voor juridische bijstand, deurwaarders en incassobureaus, gemaakt in verband met te late betalingen, komen ten laste van de opdrachtgever. De buitengerechtelijke kosten worden gesteld op ten minste 10% van het factuurbedrag met een minimum van € 150,- excl. BTW.
7.4       De opdrachtnemer heeft het recht zijn honorarium maandelijks in rekening te brengen voor verrichte werkzaamheden en gemaakte kosten ten behoeve van de uitvoering van de opdracht.
7.5        De opdrachtgever verricht de aan de opdrachtnemer verschuldigde betalingen zonder korting of verrekening, behoudens verrekening met op de overeenkomst betrekking hebbende verrekenbare voorschotten, die hij aan de opdrachtnemer heeft verstrekt. Opdrachtgever is niet gerechtigd betaling van facturen van reeds verrichte werkzaamheden op te schorten.
7.6       Indien, in geval van aflevering op een door de opdrachtgever aangewezen afleveradres, aflevering niet kan plaatsvinden vanwege een aan opdrachtgever toe te rekenen oorzaak, zoals niet-betaling bij aflevering, is opdrachtnemer gerechtigd de vervaardigde zaken mee terug te nemen. De daaraan verbonden kosten, zoals de kosten van de koerier, komen voor rekening van de opdrachtgever. De opdrachtgever kan vanaf de daarop volgende dag, niet zijnde een dag die valt in het weekend of een algemeen erkende feestdag, tijdens kantooruren de vervaardigde zaken alsnog ophalen bij de opdrachtnemer. Voorts zal de opdrachtnemer op verzoek van opdrachtgever zo spoedig mogelijk opnieuw de vervaardigde zaken op een door de opdrachtgever aangewezen afleveradres ter aflevering aanbieden, in welk geval de extra bezorgkosten aan opdrachtgever in rekening worden gebracht en door opdrachtgever dienen te worden betaald.

Garanties en vrijwaringen
8.1        De opdrachtnemer garandeert dat het geleverde door of vanwege hem/haar is ontworpen en dat, indien er auteursrecht op het ontwerp rust, hij/zij geldt als maker in de zin van de Auteurswet en als auteursrechthebbende over het werk kan beschikken.
8.2        De opdrachtgever vrijwaart de opdrachtnemer of door de opdrachtnemer bij de opdracht ingeschakelde personen voor alle aanspraken van derden voortvloeiend uit de toepassingen of het gebruik van het resultaat van de opdracht.
8.3        De opdrachtgever vrijwaart de opdrachtnemer voor aanspraken met betrekking tot rechten van intellectuele eigendom op door de opdrachtgever verstrekte materialen of gegevens, die bij de uitvoering van de opdracht worden gebruikt.

Aansprakelijkheid
9.1       De opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor:
a. fouten of tekortkomingen in het materiaal dat door de opdrachtgever ter hand is gesteld.
b. misverstanden, fouten of tekortkomingen ten aanzien van de uitvoering van de overeenkomst indien deze
hun aanleiding of oorzaak vinden in handelingen van de opdrachtgever, zoals het niet tijdig of niet aanleveren van volledige, deugdelijke en duidelijke gegevens/materialen.
c. fouten of tekortkomingen van, door of namens de opdrachtgever ingeschakelde derden.
d. fouten of tekortkomingen in het ontwerp of de tekst/gegevens, indien de opdrachtgever, overeenkomstig
het bepaalde in art. 3.5 zijn goedkeuring heeft gegeven, dan wel in de gelegenheid is gesteld een controle uit
te voeren en daar geen gebruik van heeft gemaakt.
9.2       Opdrachtnemer is uitsluitend aansprakelijk voor aan hem toerekenbare, directe schade. Onder directe schade wordt enkel verstaan:
a. redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden;
b. de eventuele redelijke kosten noodzakelijk om de gebrek kige prestatie van de opdrachtnemer aan de overeenkomst te laten beantwoorden;
c. redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover opdrachtgever aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van de directe schade als bedoeld in deze algemene voorwaarden.
Aansprakelijkheid van de opdrachtnemer voor alle overige dan voornoemde schade, zoals indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, verminkte of vergane gegevens of materialen, of schade door bedrijfsstagnatie, is uitgesloten.
9.3       Elke aansprakelijkheid vervalt door het verloop van een jaar vanaf het moment dat de opdracht is voltooid.
9.4       De opdrachtgever is gehouden, indien redelijkerwijs mogelijk, kopieën van door hem verstrekte materialen en gegevens onder zich te houden tot de opdracht is vervuld. Indien de opdrachtgever dit nalaat, kan de opdrachtnemer niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die bij het bestaan van deze kopieën niet was opgetreden.

Overmacht
10.1       Indien opdrachtnemer zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet, niet tijdig of niet behoorlijk kan nakomen tengevolge van een hem niet toerekenbare oorzaak, waaronder begrepen, maar daartoe niet beperkt, stagnatie in de geregelde gang van zaken binnen zijn onderneming, worden die verplichtingen opgeschort tot het moment dat opdrachtnemer alsnog in staat is deze op; de overeengekomen wijze na te komen.
10.2       Opdrachtgever heeft, in geval de situatie als bedoeld in artikel 9.1 zich voordoet, het recht de overeenkomst geheel of gedeeltelijk en met onmiddellijke ingang schriftelijk op te zeggen.
Overige bepalingen
11.1       Het is de opdrachtgever niet toegestaan enig recht uit een met de opdrachtnemer gesloten overeenkomst aan derden over te dragen, anders dan bij overdracht van zijn gehele onderneming.
11.2       Partijen zijn gehouden feiten en omstandigheden, die in het kader van de opdracht aan de andere partij ter kennis komen, vertrouwelijk te behandelen. Derden, die bij de uitvoering van de opdracht worden betrokken, zullen ten aanzien van deze feiten en omstandigheden afkomstig van de andere partij aan eenzelfde vertrouwelijke behandeling worden gebonden.
11.3       De opschriften in deze algemene voorwaarden dienen slechts om de leesbaarheid te bevorderen en vormen geen onderdeel van deze voorwaarden.
11.4       Op de overeenkomst tussen de opdrachtnemer en opdrachtgever is het Nederlands recht van toepassing. De rechter tot het kennisnemen van geschillen tussen de opdrachtnemer en de opdrachtgever is de bevoegde rechter in het arrondissement waar de opdrachtnemer is gevestigd, of de volgens de wet bevoegde rechter, dit ter keuze van de opdrachtnemer.

d.d. april 2014

back to top